luni, aprilie 11, 2011

Eu, in 2021

Cu totii ne-am gandit macar o data ce se va intampla peste o anumita perioada de timp.

Clubul Kiwanis Bucuresti ne provoaca la un concurs cu tema: „Eu, în 2021”

Concursul se numeste Iordan Chimet si se afla la cea de-a zecea editie.

Textele de maximum cinci pagini dactilografiate vor fi trimise in doua exemplare, prin postå, pe adresa Casu¡a postalå 12, Oficiul postal 2, Bucuresti.

Lucrarile pot fi trimise pana pe 15 mai 2011.

Premii:

Primii clasatI vor fi premiati cu vacante de sapte-zece zile în Franta, unde vor fi gåzduitI de membri ai cluburilor Kiwanis sau la San Diego, California, ca invitati ai Diviziei Kiwanis 37 (California-Nevada-Hawai). Se vor scorda de asemenea men¡tuni înso¡ite de pachete de cårti. Juriul concursului este alcåtuit din criticii Daniel Cristea Enache, C. Stånescu si Al. Sahighian.

6 comentarii:

  1. Foarte tare ca l-ati publicat. eu am castigat anul trecut si am avut parte de o calatorie super in san diego

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ai cumva un link (site, blog, ziar) in care ai povestit despre experienta ta, te rog sa il lasi la comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  3. as dori sa stiu daca trebui puse ambele exempalre in acelasi plic???? ms anticipat

    RăspundețiȘtergere
  4. si daca trebuie sa ne punem datele de contact intr-un plic sigilat ???

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,am cateva linkuri
    1,un ziar din Romania http://www.independentonline.ro/2010/10/01/O-excursie-in-SUA-pentru-Vlad-Petru-Rares-dupa-ce-a-castigat-un-concurs-de-eseuri_2922/

    2.album cu poze http://www.facebook.com/media/set/?set=a.191280444227569.42011.100000368437155

    3.un ziar din SUA http://www.nctimes.com/news/local/valley-center/article_3e545044-79d6-53d4-ad5b-7bb42e0f4065.html eu sunt cel cu pantaloni albastrii...poza nu e tocmai ce mai reusita

    4. gasiti si eseul cu care eu am castigat anul trecut pe blogul meu http://vprmania.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. in legatura cu modalitatea de expediere nu stiu ce sa va spun. in cazul me s-a ocupat prof indrumator de drumul la posta,eu doar am scris :D mii de scuze

    RăspundețiȘtergere