duminică, martie 20, 2011

EUROSCOLA - o experienta unica

Un proiect inceput cu o provocare acum cateva luni s-a concretizat intr-o uluitoare experienta de viata. Dupa cum stiti, saptamana aceasta echipa scolii a participat la ziua Euroscola in Parlamentul European. Ar fi imposibil sa descriem exact toate intamplarile pe care le-am trait, toate starile prin care am trecut, si pentru a reusi asta am avea nevoie de un intreg jurnal. Oricum, desi toti incercam sa ne imaginam cum va fi, cu siguranta calatoria aceasta a depasit orice asteptare. Am trecut prin o multime de orase, am cunoscut oameni, ne-am distrat si ne-am dat seama cat de norocosi am fost sa castigam acest concurs. Am poposit in Ungaria, la Mosonmagyarovar, in Viena, in Salzburg, Strasbourg, Paris si Nurnberg. Seara aceasta am poposit la Budapesta. In fiecare din aceste orase am vizitat monumente in diferite stiluri arhitecturale: Palatul Schonbrunn, castelul Salzburg, Turnul Eiffel, Muzeul Louvre, Arcul de Triumf, Notre-Dame de Paris si multe altele. Sunt atatea de spus despre fiecare, dar pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte, cand vom ajunge acasa va vom prezenta o multime de poze.

Insa cu siguranta experienta care va ramane unica si pe care ne-o vom aminti cu cea mai mare emotie, va fi cea din Parlamentul European. Asta si fiindca singurul mod de a reveni pe scaunele pe care le-am ocupat pentru o zi, va fi sa ne intoarcem in calitate de europarlamentari.

Revenim cu noi povestiri si fotografii in zilele urmatoare.

Echipa Euroscola
20 Martie 2011
Budapesta

3 comentarii:

  1. mda,am cateva intrebari legate despre modu de organizare si selectia participantilor

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că e cam târziu, nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  3. \:D/ Abia aştept să văd pozele!

    RăspundețiȘtergere