duminică, ianuarie 09, 2011

Model United Nations

Te-ai intrebat vreodata cum e sa iei decizii care vor afecta viata altor oameni? Te-ai imaginat vreodata ca fiind diplomat sau oficial al unei tari? Te-ai gandit cu ar fi sa poti vorbi in numele unei natiuni intregi? Acum este momentul tau.

Model United Nations este o conferinta care simuleaza ONU(Organizatia Natiunilor Unite). ISB MUN 2011 este adresata tuturor elevilor de liceu din aceata lume. Pentru a te inscrie exista un formular de aplicatie (AICI). Participantii vor avea ocazia sa experimenteze cum este sa fi un delegat din partea unei tari in ONU. Acesti vor da solutii la problemele lumii, in functie de fiecare departament. Ei vor respecta etica diplomatica internationala.

Perioada de desfasurare este 4-7 februarie, la Bucuresti, la Insternational School Bucharest. Conferinta va fi in engleza, asa ca trebuie cunostinte destul de bune. De asemeni exista si o taxa de participare. Pentru mai multe informatii: aici. Cei care se inscriu, va rog postati aici ca ati facut-o. :)

4 comentarii:

  1. Da:) Am uitat sa specific. Eu m-am inscris si am fost acceptat, am deja tara si consiliul. Cei care vreti, facem o echipa pentru a pleca impreuna. Poate ne ajutam reciproc la redactarea documentelor. Eu va pot ajuta cu tot ce tine de informare si pasii pe care trebuie sa ii urmati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu m-am inscris si am fost acceptata;asta a fost azi;urmeaza sa trimit banii si sa astept repartizarea pe consiliu;:D sper sa intru in EcoSoc,cel pe care il doream de la inceput.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!
    Abia astept sa ma intalnesc cu voi la ISB MUN. Sper sa aveti o echipa cat mai mare si va doresc succes in realizarea acesteia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noi suntem nerabdatori sa te intalnim, sa colaboram si sa ne distram!

    Ne vedem la Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere