marți, decembrie 07, 2010

Prima zi de film...

Azi am facut pentru prima oara mult promisa zi de film… activitate incadrata la departamentul cultural al consiliului elevilor. Primul film prezentat a fost: “Requiem for a dream”, un film in regia lui Darren Aronofsky. Acesta prezinta drama a 3 tineri si o mama, fiecare confrantandu-se cu diferite dependente. Filmul e prezentat pe 3 anotimpuri: “vara”, “toamna”, “iarna”, anotimpuri care avanseaza concomitent cu starea lor de degradare fizica si psihica. Ideea acestui proiect a fost sa aducem in scoala un alt film decat cel prezentat de celebra cutiuta cu imagini. La prima sa “editie”, acest proiect, nu poate fi declarat nici un success dar nici un fiasco. Lipsa de participanti e o vina pe care mi-o asum, pentru ca nu am dus o campanie de informare in acest sens… In concluzie va asteptam martea viitoare.

Vlad Burlan




Mai jos, va prezentam cateva imagini de astazi. Pentru a salva si mari imaginile, apasati "View All Images"

4 comentarii:

  1. Sunt de la X A si din punctul meu de vedere e foarte interesanta activitatea pe care o desfasurati, insa clasa mea termina orele de curs in fiecare zi la ora 14 cu exceptie vineri cand terminam la ora 15. Care ar fi solutia in cazul in care am dori sa participam si noi la aceasta activitate?
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  2. E cam greu din punctul asta de vedere inseamna sa ii pierdem si pe cei de la 1... am putea pune activitatea la 1 jumatate 1 45 si sunt convins ca profesorii pot invoi o jumatate de ora, Cu respect Burlan Vlad...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Vlad are dreptate. Dar depinde si ce au ei ultima ora, depinde si de profesor. Dar din partea elevilor, cei care doresc sa participe la acest club de film pot sa isi asepte colegii, poate chiar se pot uita la niste Shorts, filmulete interesante, etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Avem religie ultima ora, poate 2 - 3 elevi ar invoii doamna, dar nu cred ca mai multi, pana la urma ce profesor te invoieste ca sa te duci la film?
    Stiu ca majoritatea termina la 13, si e cam greu sa ii faci pe toti sa astepte pentru 2 - 3 elevi.
    In orice caz, multumesc pentru raspuns.
    Anca

    RăspundețiȘtergere