luni, iunie 11, 2012

Ne trezim si noi?... Da, ne trezim!

Dupa cum ati observat, blogul nostru a fost intr-o moarte clinica prelungita in ultimele 5 luni. Partea pozitiva, daca se poate numi pozitiva, a acestei perioade de staganare este ca ne-am dat seama care a fost cu adevarat impactul blogului nostru in ultimii 2 ani de activitate. Din pacate, oamenii interesati din scoala noastra au fost in continuare aceeasi... aceeasi (putini) profesori  si aceeasi (putini) elevi. Din fericire, feedback-ul primit din exterior a fost in continuare unul incantator: multe vizualizari (desi nu au mai fost facute postari), mail-uri cu propuneri de stiri, aprecieri si felicitari.

Am creat acest blog cu mai bine de doi ani urma si i-am dedicat timp (... mult timp!) si pasiue (si mai multa! Acesta a fost o priemiera pentru colegiul nostru si a fost folosit pentru a informa elevii (si nu numai) in legatura cu evenimentele ce au loc in scoala noastra dar si cu alte proiecte educationale in care se pot implica. Mai mult, mereu am propus materiale (povesti de succes, scurt-metraje, filmulete, etc.) din care avem de invatat si am spus lucrurilor pe nume asumandu-mi  responsabilitatea. Alaturi de mine, au mai contribuit ocazional si alti colegi carora tin sa le multumesc. 

Pentru ca acest blog este cu adevarat util oricarui liceean din Romania, pentru ca macar pentru o parte din elevii Colegiului National "George Cosbuc" din Motru il apreciaza si pentru ca anul trecut pe vremea aceasta aveam peste 400 de vizitatori unici pe zi am decis ca merita sa fie continuat. Eu am terminat deja clasa a XII-a si a venit momentul sa predau stafeta. Cel putin pentru inceput, Adelina Giurcau (X A) se va ocupa de postari, culegere de materiale, design si tot ceea ce inseamna acest blog. O parte din sufletul meu va fi mereu aici si voi ajuta mereu cu ceea ce pot. Lista este deschisa oricui. Asteptam in echipa cat mai multi elevi pasionati, dornici sa invete lucruri noi si utile, sa faca voluntariat, si sa isi faca liceul mai frumos.

Tin sa ii felicit si sa le multumesc din suflet tuturor elevilor si profesorilor care m-au ajutat atat pe mine, cat si Consiliul Elevilor in toate proiectele pe care le-am desfasurat in acest liceu. Sper ca in viitor acestia sa fie din ce in ce mai multi deoarece proiectele desfasurate de Consiliul Elevilor pot contribui decisiv la formarea noastra si le putem realiza doar impreuna.

Cu prietenie,

Bale(anu)

2 comentarii:

  1. Felicitari,Andrei pentru tot ce ai facut pentru aceasta institutie cu sufletul si mintea ta.O sa nelipsesti mult ,dar o sa ne aducem aminte cu placere
    si consideratie de tine si clasa a XII_A.

    RăspundețiȘtergere
  2. FELICITARI TUTUROR ELEVILOR DE LA XII A.ATI FOST GROZAVI IN TOATE;ACTIVITATI DE VOLUNTARIAT.CONCURSURI,OLIMPIADE,EXCURSI.UMOR SI DISTRACTII.VA IUBIM MULT SI O SA NE LIPSITI.

    RăspundețiȘtergere