joi, mai 30, 2013

Vizită la Parlamentul European din Strasbourg...

În luna noiembrie echipa CNGC Fireflies a fost una dintre câştigătoarele concursului naţional de proiecte EUROSCOLA, drept pentru care au fost aleşi să reprezinte România în Parlamentul European de la Strasbourg şi să participe la "Zilele Euroscola" din 24 mai 2013.



Până acum, cu toţii considerăm că a fost cea mai frumoasă experienţă, o experienţă unică şi interesantă. Faptul că am ocupat locurile europarlamentarilor, că am votat, că am avut ocazia să-i punem întrebări vicepreşedintelui Parlamentului European, Rainer Wieland, ne-a făcut să ne simţim importanţi, ne-a făcut să credem că putem contribui la construcţia economică şi spirituală a Europei. Jocul Eurogame ne-a ajutat să  învingem barierele de comunicare şi să cunoaştem alte culturi, căci a trebuit să participăm fiecare la acesta în echipe formate cu alţi 3 membri de naţionalităţi diferite. Ne pare rău însă că am pierdut la proba de baraj şi nu am putut să aducem cupa EUROSCOLA în România, totuşi am ajuns în finală cu două echipe, ceea ce a fost o realizare importantă pentru noi.



Dincolo de această activitate, care va rămâne de neuitat, am avut ocazia şi să vizităm unele dintre cele mai frumoase oraşe europene (Budapesta, Praga, Strasbourg, Milano, Veneţia, Zurich, Maribor).
Messajul nostru pentru toţi elevii este să se implice în astfel de proiecte europene, din care au de învăţat o mulţime de lucruri.
La Parlamentul European

La Consiliul Europei, Strasbourg
La Citadelă, Budapesta

Lângă Domul din Milano

În Piaţa San Marco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu